Beste deelnemers van Stichting ERBIJ,

Zoals we al aangekondigd hebben in onze ERBIJ Magazine, staat er in September een weekend gepland naar Maasmechelen.   Vrijdag  13, zaterdag 14 en zondag 15 september gaan we naar Vakantiehuis Fabiola in Maasmechelen.

Bij Vakantiehuis Fabiola kunnen we van vele faciliteiten gebruik maken, zoals de gymzaal, het zwembad, fietsen, speeltuin,  kampvuurplaats enz.

We verzamelen op vrijdag 13 september om 14.30u, zodat de bus om 15.00u kan vertrekken.
Zondag 15 september zullen we rond de klok van 14.30u weer terug in Alphen arriveren.

Om goed voorbereid op weg te gaan, willen we aan alle deelnemers die mee willen vragen om zich in te schrijven voor dit weekend, aan de hand van een digitaal inschrijfformulier.
Deze kun je aan de rechterzijde downloaden van onze website, of je kunt hem opvragen via info@stichtingerbij.nl We willen jullie vragen om deze uiterlijk vóór 1 juli aan ons terug te sturen. Wanneer jij of je begeleiders het prettig vinden om een aantal dingen nog persoonlijk met ons door te nemen, kun je dat bij opmerkingen aangeven en zullen we nog contact opnemen.

Het complete programma van dit weekend blijft nog even een verrassing, maar er is echt van alles te beleven!
Kijk alvast eens op de website www.vakantiehuisfabiola.be

In augustus ontvang je van ons nog een brief met gegevens voor het thuisfront, wat gegevens over het programma en een meeneemlijstje.

Wij hebben er al zin in en we zullen er samen een gezellig weekend van maken!

Met vriendelijke groet,
Namens bestuur Stichting ERBIJ