Hallo allemaal,

Zoals jullie van onze Stichting gewend zijn wordt er ook dit jaar achter de schermen weer hard gewerkt aan het maken van mooie kerststukken.
Adrienne en haar hulptroepen zijn al volop bezig met de voorbereidingen. Dit jaar is er niet zoals gebruikelijk een kerstmarkt bij den Heuvel, maar kunnen jullie onze kerststukken kopen op vrijdag 14 december vanaf 15.00 uur tot 19.00 uur bij het Moonlight shoppen, je vindt onze kraam vlakbij de Plus. Op zaterdagmorgen 15 december staan we in de Van Leuvenlaan van 9.00 tot 12.00 uur en we zullen op zaterdagavond 22 december van 16.00 uur tot 19.00 uur bij de Leybron in Riel aanwezig zijn. Met de opbrengst van de verkoop kunnen we weer heel veel gezellige activiteiten organiseren. We wensen iedereen dan ook alvast heel veel warmte en gezelligheid in deze toch al wel wat donkere dagen.

Hartelijke groeten Stichting Erbij.