We doen alleen maar leuke dingen!

De activiteiten die aangeboden worden door Stichting ERBIJ sluiten aan bij de wensen, mogelijkheden en leeftijden van de doelgroep.
Sommige voorbeelden van deze activiteiten zijn:

• Robinia bezoekt o.a. de speeltuin, een kinderboerderij of doet een gezellige knutselmiddag.
  • Idesia bezoekt o.a. de bioscoop, een dierentuin, een zwembad of gaan naar het museum.
  • Tilia bezoekt o.a. een museum, bingo of gaan samen chocoladebollen maken.
  • Davidia doet o.a. yoga, gaan lunchen of zijn gezellig samen onder het genot van een kopje koffie.

Iedereen is vrij om een voorkeur voor een activiteit aan te geven. Wanneer het binnen de mogelijkheden van de Stichting past, zullen we deze meenemen in de jaarplanning. Het bestuur is het hele jaar alert op goede ideeën!

In het jaarlijkse programmaboekje wordt het activiteitenprogramma voor een heel jaar aangekondigd, zodat iedereen alle data op zijn kalender kan noteren.
Het bestuur en de vele vrijwilligers zijn een heel jaar actief om deze activiteiten te organiseren en begeleiden.

Mede dankzij de inzet van deze geweldige vrijwilligers kunnen we al deze leuke dingen blijven doen!